Ayssss1 bizimde kolik 3 ay 10 gün sürdü tam rahatladım dedim 3 ay 22 günlük iken 4. Ay Atağı başladı. Bugün zirve yaptı bende çareyi duş aldırarak buldum. Allahım inşallah geçicidir. Anneliğin tadını çıkarıp kızımla güzel dolu dolu zaman geçirmek istiyorum 🙏🙏