Anneler merhaba 4.5 aylık kızım var neşesi keyfi emmesi çok iyi ama balgamı var yutkunamıo özellikle gece oluyor gündüz hiç yok ateşi de yok sadece balgamı yutamıyor gibi.. Bana bi çare bi yol gösterirmisiz doktorumuza yazdım nazalnem damla dedi ıhlamur verdim 2 çay kaşığı şimdi sizlerde bana yardımcı olurmusunuz hepinizden Allah razı olsun🌸