Ay o iki yaş aşısı ömrümden ömür aldı yaptık aşıyı eve geldik gayet iyi ateş falanda yok sonra çocuk bir uyudu Allahım ne yaptıysam uyanmıyor delirdim doktorunu aradım getir hemen dedi hastaneye koşa koşa İnan 5 dk da gitmişimdir. O ne yaptıysam uyanmayan bebek doktorun yanında uyandı 😀 doktora diyorum vallahi bir alıp yere fırlatmadığım kaldı nasıl olur uyanır burda diyor ki e uykusunu aldı uyandı uykusu varmış olabilir besle onu uykuda da olsa ateş yok karışma dedi hava aldık geldik Ocak ayında, bizimki de öyle olmuştu yani