Gokce122 Kızlar ben 4 buçuk aydır kızımı emziriyorum son 1 aydır saçlarım dökülüyor ama öyle böyle dökülmek değil saç kıran oldum sandım az önce . Bu durumda olan var mı? Cildiyeye gözükürsem geçer mi acaba ? Naptınız önerileriniz nelerdir ?
IceLady Gokce122 😀 normal geçecek. Ama isterseniz bi tahlil yaptırın tabii. Ben yaptırdım hersey normal ama avuc avuc dokuluyor. İlk gebeligimde boyle idi sonra düzeliyor. Karanfil suyu yapıyorum fayda saglıyor. 😋
SimayT Gokce122 Evet doktorlar 1 seneye kadar normal karşılıyor benimde 2 ay boyunca o şekilde döküldü duşa girmeye taramaya korkuyordum olanlar da dökülecek diye ama şuan 6 aylık ve eskisinden çok çok daha güçlü çıkmaya başladı geçici bir süreç endişe etmeyin
HelloKitty Gokce122 zamanla geçicektir biraz sabır benimde o aylarda dökülmeye başladı 12. Ayın sonunda tamamen kesildi
Gokce122 SimayT ama böyle devam ederse saçımda saç kalmayacak . İnanın çok korkunç🥺 bir ilaç kullansam etki etmezmi
SimayT Gokce122 Bu süreçte sütten bebeğe geçtiği için doktorlar ilaç vermiyor zaten verse de çok bir etkisi olmuyor ilaçların evet bende çok korkmuştum ama yeni saçlar çok daha güzel geliyor 😍 ama yine de sen eskisi gibi bakım vs yapıyorsan devam et
HelloKitty Gokce122 benimde öyleydi yanlarım hala kel gibi çıkar zamanla ama çok çektim bu süre zarfında cildiyeye yinede görün belki bir şampuan krem önerebilir
aloeverrra Gokce122 canım çoooook normal benimde aynı oldu oluk oluk saçım aktı ki saçım çok çok az o saç benden Nasıl çıktı anlamadım. Ben Softo plus şampuan kullandım ondan mı yoksa böyle mi olur herkeste bilmem 7. Ay gibi yeniden saçım çıktı hatta daha güçlü çıktı ama o dönem kafayı yiyecektim.. bence hiç stres yapma geri geliyor o saçlar
Gokce122 aloeverrra yaa çok teşekkür ederim . İnanın eşime gösterdim ağlıcaktım çocuk gibi . Dediğiniz şampuana bi bakiyim
Deletedmom_13 Gokce122 yarama tuz bastiniz… 2 kez bu yüzden post açtım hatta. Benimde bebeğim 4 aylık oluk oluk saçim dökülüyor. Kellesme yasmaya başladım. Kan tahlili verdim ama hiç bı sıkıntı yok. Çözümünü bulamıyorum çok üzgunum kel kalacağım
Gokce122 Deletedmom_13 ay demeyin öyle nolurrr ben moral bulmak için açtım postu. İnternete baktım kel kalmazmışız ya😔
elifAelay27 Gokce122 Aynı dertten muzaripim şampuan değiştirdim kremler aldım fayda etmedi kel lçkalma yolunda ilmek ilmek yürüyorum
Deletedmom_13 Gokce122 valla moralinizi bozmak istememiştim ama bende yanlarda ve alnımın üst kısmında açılmalar oldu, özgüvenim yerlerde