0znur Oğlum 7 aylık, gece sık uyanmaya başladı. Bu şekilde devam etmesin istiyorum. Biliyorum çok zordur elbet ama, gece beslenmesini kesmek istiyorum. Yapabilir miyim. Süreç ne kadar sürüyor ve nasıl yapabilirim?
NaimeYilmaz 0znur Şimdi ki aklım olsa gece beslensin diye kaldırmazdım. :) 0-1 ay gerekli bence sadece. Yerinizde olsam yavaş yavaş keserdim. Ben bir anda kestim ama 13 aylık falandı. 3.günden sonra alışmaya başladı.
Mom4565 0znur yapabilirsiniz hiç zor değil rahat olun 5 aylık kızım gece beslenmiyoruz bıraktık doktorum tavsiyesiyle tabi
Rainbowdash 0znur Bir anda dan diye kestim. Kısa sürede alıştı. Ama siz bana bakmayın, alıştıra alıştıra kesin.
Deletedmom78654 0znur kararlı olmak çok önemli bu konularda . Ve birden yapılması daha iyi oluyor . 3-4 gün zorluk çıkartacak belki uyumayacak ama sonda alışacak . Zatengenelde açıklıkları için değil alışkanlık haline geldiği için uyanıyorlar . Emzik alıyorsa daha kolay olur . Uyandığımda onu verirsin.
Nejlavrl Ruya34 benimki 9 da uyuyor yedirip uyutuyorum gece 12 de uykusunda sutunu iciyor uyanmadan sabah 5 5 bucuga kadar uyuyor o saatte uyuyor oyle yediriyorum
Kuzeybabyy NaimeYilmaz merhaba peki gece uyanımca ağlayınca ne yaptınız mesela benim oğlum uyanıyor emzik verip piş piş yapıyorum ama geri asla uyumuyor
0znur NaimeYilmaz Asl90 @ kokusudalin Mom4565 Deletedmom78654 Benim oğlum emerek uyuyan bebeklerden 🤦🏻♀️ En çok o yüzden korkuyorum. Gündüz emerken uyurken, gece emmeden nasıl uyutmaya başarabilirim bilmiyorum
Helin1412 NaimeYilmaz nasıl kestiniz 13 aylık oğlum anne sütü hiç emmedi mama için saatte bir kalkıyor öldümmmm
NaimeYilmaz Kuzeybabyy Sabrediyordumm. :) Gece beslenmesi bir bağımlılık bence. Uyumadığında mama verirseniz ertesi gün daha da çok ağlar. Sabırla geçmesini bekledim. 3.günden sonra epey azaldı, 1,5-2 hafta sonunda beslenme için hiç kalkmamaya başladı.
DaisyMom NaimeYilmaz ya bunu bende denedim.Su verdim ama hic birsekilde devam etmedi uykusuna.Bir kac gun sonra pes ettim.Emzik agzinda uyuyor.Gece saat 4 gibi besikten yanima gelmek istiyor hic aglamamis gibi orada uyuyor.Devam etmiyor besiginde uyumaya.Gece 12 de yiyor bazen 3 saat bazen 5 saat sonra yiyor.Agladiginda ayagima alip sallicam o halde.Baska uyumayacagi icin.O sekilde mamadan kesebilirim galiba.Bu surecte hic uyku olmayacak galiba banada 😅
Kuzeybabyy NaimeYilmaz evet haklısınız daha çok yedikçe daha çok kalkıyor düzenimiz hiç kalmadı kıyamayıp emziriyorum acaba süt doyurmuyor mu diye mama yaptım ama yine uyanıyor şuan on aylık yavaş yavaş başlayacagım teşekkür ediyorum
DaisyMom 0znur bebegim 9 bucuk aylik yok vallahi kesilmiyor kesemedim.🤦♀️ bi gece deliksiz uyuyamadim.
Ahsenimveben 0znur 11 aylik 11 günlük olduk 20 küsürr gün oldu keseke pis pus yapıp uyanınca tekrar yatırıyorum Uyumadan tok tutacak yulaf yada irmigi meyve tarçın ile karıştırıp veriyorum
kokusudalin 0znur Gece beslenmesini 5 6 aylıkken kestim. Atıyorum gece 3 kez kalkıyorsa ki kıvrandıpı dakika koşar beslerdim. Öyle yapmadım kıvrandı pışpışlayıp geri dalmasını sağladım. 2 ye düşürdüm daha sonra bu şekil 1 sonra tamamen kestim baş ucuna su koydum kıbrandığın da su verdim sonra alıştı susarsa kalkıp içiyor yerine koyup geri yatıyor. Birde uyku öncesi iyice doyurmak önemli. Gece yatmadan çorba içiriyordum daha uzun uyuyordu
Saafie 0znur Bnde 1 ay sonra başlamayi düşünüyorum. Hafta sonuna getirecem , gece uyandığında eşim ilgilenecek planım bu bakalım 😂
BrcAzra DaisyMom Bende dun gece verdim ilk istedigin de ikinci istediginde vermedim ve 1 saat uyumadi durup durup bağırdı yok bitti sabah vericem desemde nafile bakalim bu aksam hic vermemeyi dusunuyorum nasil sabah olucak görücez 😂
NaimeYilmaz DaisyMom Ben donanımlı girdim bu sürece. Annemi falan yatıya çağırdım eşim izne çıktı :)) Tek başınıza dayanamazsınız ama bir verip bir vermezseniz asla bırakmaz.
Asl90 0znur birden değil azaltarak ilerleyin ben öyle yaptım gece 5 kez emiyordu işk bi kaç gün 4 e düşürdüm sonra 3 e 2 ye bu süreç bir iki ayımı aldı benim ama çok rahat geçti ne bebeğim etkilendi ne ben tam hatıtlamıyorum ama 9. Ay civarı gece beslenmesi tamamen bitmişti. Emzirme yerine su teklif ettim ben bizde işe yaradı hala uyanır su içer tekrar yatar 14 aylık şu an oğlum
Rolria Asl90 suyu peki biberonla mi verdiniz?Şimdi benim bebeğim 6 aylık emzik niyetine kullanır beni gazı olur kivranır sağa sola kafayı döndürüp meme arar yalancı emzik verince asla tutmaz geri atar aranır bulamazsa ağlar .Biberonla su versem sabah beni emmeyi reddeder mi?Çünkü emdikçe gaz oluyor gaz oldukça şık uyanıyor kısır döngü resmen 🥺Bu arada gece 3 veya 4 kez kalkıyor gazı çok zorlamazsa hani sızım gibi 2 meme 1 biberon versem çünkü gözlerini açıyor hep vermezsem uyqndiriyor kendini
DaisyMom BrcAzra hahah mutlaka yaz bana 😅 ilk denedigim gece uyudu ve mama sayisini azaltmistik.Diger gunler ise yaramamisti.Tecrubelerini bekliyorum..
Ayazz54 0znur doktorum bana bi türlü bunun bilgisini vermedi ben daha emcek sanıyorum benim oğlum 6 buçuk aylık 7. Aya çok az kaldı hala 3 4 saatte bir emer gece gündüz aynı kilosuda iyi neden doktoru uyarmadıki beni kesmekmi gerekiyor alışkanlıktanmı emiyor ki 🤔 peki bütün gece acıkmıyorlarmı sonuçta ek gıdaya yeni geçtik sebze meyve tadımları yada püreler az çorbalar veriyoruz oda doyurmuyor zaten tadıyor ay nasıl oluyor biri beni aydınlatsın 😔😔😔