Arkadaalar oglum 2 bucuk yasinda..bu yasida kadar dis cikardigi zamanlar haric hic hastalanmadi..agzi burnu birbirine girdi cocugumun..ben doktora sormadan ilac verenlere cok kizardim ki bu zamana kadarr aslaa ve aslaa kendi basima ilac vermedim..taa ki dun ' e kadar..cok hasta dye gorumcemde gordugum iburamin cold ve aferin plus ilaclari vardi onun oglu4 yasinda bende iburamin veriyo dye esime aldirdim..ben ilcede oturuyorum ne eczane var ne cocuk doktoru ilac alip yazdirmamiz bile skinti…Allahtan iburamin surubunu vermemisim xunku 6 yas alti coxuklara verilmiyomus COLD olan..ben sadece aferim pulus verdim..ve PLUS olanda 6 yas coxuklara veriliyomus..dun verdim sadece..Sorum şu..altini degirken bacaklarinda olan sivilce gibi seyler dikkatimi cekti..ayaklarinada baktim ordada var fazla fazla..baska hic biyerimde yok..acaba bu ilaci verdim dyemi oldu dye dusunmekten cildircam..yada hastaligin verdigi biseymi..gece yatarken cok sicak oluyo bacaklari surekli kapali dunde corapla yatti sicaktan mi oldu onuda dusunuyorum..neyden olmustur acaba arkadaslar kusura bakmayin lutfen cok uzun oldu..😟