Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylik, 1 hafta önce banyodan sonra bir anda ağlama krizine girdi hiç susmadan ağladı daha sonra birden kucağımda bayıldı apar topar hastaneye götürdük nöbet geçirdiğini söylediler 12 saat müşade altında kaldı röntgen vs çekildi kanları alındı gazı olduğunu söylediler orada lâmâ yapıldığı için kakasıni yaptı 3,4 kere doktorumuz metsil damla verdi kullanıyorum fakat bebeğim 1 haftada sadece 1 kere kakasını yaptı oda çok az bir şekilde fakat sürekli pırtlıyor gazını çıkartıyor bu durumu yaşayan varmı acaba doktora gitmelimiyim tekrar