Herkese merhaba,
Oğlum 7 ay 12 günlük ve son zamanlarda emerken zorlanıyor. Yaklaşık 1 2 dk emdikten sonra süt geliyor ve yutmaya başlıyor. Böyle bir şey yaşayan var mı? Bu hafta grip olmuştum acaba ondan olabilir mi ve doğumdan sonra ilk defa adet oldum bu hafta bunlarla ilgisi var mıdır acaba? 10 gün öncesine kadar sabah uyandığımda göğsüm sert süt dolu olurdu artık hep yumuşak. Zaten sadece sol tarafı emiyor oğlum sağ göğsüm iyice küçüldü hiç
istemiyor sağ tarafı emmeyi.