Yarenya Bebeğim 5.5 aylık yaklaşık 1 aydır griple uğraşıyoruz ve geçmek bilmeyen Bi balgam sorunumuz var balgam söktürücü ilaç da kullandım ama bana mısın demiyo bitkisel olarak ne yapabilirim onu da bilmiyorum yardımcı olur musunuz?
TheBaby Yarenya Antibiyotik kullandınızmı. Yada doktor hava verin dedimi. Bizde uğraşıyoruz salgın var ortada.
Yarenya TheBaby önce kızım grip oldu sonra bana bulaştırdı o ara doktor antibiyotik verdi kullandım düzelmişti sonra anlamadım benden tekrar mı bulaştı ne olduysa 1 hafta sonra tekrar burnu akmaya öksürmeye başladı buhar da veriyorum ama balgam bir türlü geçmiyor
TheBaby Yarenya Herkes aynı şeyi söylüyor ya. Nasıl bi salgın bu. Bebekler iyileşiyor 1 hafta sonra tekrarlıyormuş. Bizdemi öyle olucaz diye korkuyorum artık
Yarenya TheBaby ay Allah göstermesin ya yine çok şükür balgamlı öksürüğü var sadece bir sürü çocuk hastanede yatıyo kaç kere götürdüm hastaneye ciğerlerde Bi sorun olmayınca doktorlar da bişey yapamıyo haklı olarak buhar ilaç öyle gidiyoruz
Edaerteen Benimde oğlum 20 sinde 3 aylık olucak bir aydır balgamı geçmedi kusmuğunda balgam çıkıyor uzun tuvaletinde balgam çıkıyor ama yok hala devam ediyor hala aynı duydukça ondaki o çıkan sesi çıldırıyorum üzülüyorum çok