Aa33 Merhaba kızlar 2 buçuk aylık bebeğim var gece emzirmeye kaldırmalımıyım yoksa ne zaman uyanırsa o zaman mı yedirmeliyim
Bsradskran Aa33 Ben bebeğimi saati kursamda uyandıramıyordum çok şükür sıkıntı yaşamadım kendi acıkınca uyanıyordu kilosu da iyi
Bal__oglum Aa33 5 saate kadar ac kalabiliyorlar.arada sirada bu saati gecmeside sorun değil.kilosu normalse
Aysederindemirbas Kilonuz normal ilerliyorsa , Doktorumuz ayına + 3 ekle demişti benimde bebeğim 2.5 aylık ben 5 saate alarm kuruyorum daha erken uyanırsa daha erken emziriyorum
Merve6034 Ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum 1 aylık olduktan sonra hep öyle yaptım 5 saat aç kalıyor gece kilosu da gayet iyi
Aa33 Merve6034 Her bebek farklıdır kimsenin bebeği kimseyle kıyas edilemez ama bu ayların ortalama kiloları bu ayda kaç olmalı peki biliyor musunuz
Merve6034 Aa33 doğduğu kiloyla hesaplanıyor diye biliyorum her hafta 200 gram alınması isteniyor ayda 800 gram da normal 2 kilo da bebekten bebeğe değişiyor benimki 3 bçkla çıktı hastaneden 2 aylık şuan 6250 kilosu