Eldem aynısı başımıza geldi. 7 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu olduk antibiyotik kullandık doktor kız çocuklar da genel de oluyor dedi. 3 gün süren ateşle kendini belli etti. Antibiyotikten sonra geçti temiz çıktı idrarı. Şuan 11 aylık ve 5 gün önce yine oldu. Yine 3 gün geçmeyen ateş oldu acile gittik idrar yolu enfeksiyonu var dediler yine antibiyotik verdiler. 1 yaş altında olduğu için ve 2 kere tekrarladığı için bir çocuk doktoruna detaylı gösterin araştırılsın dediler. Korktum açıkçası. Ve bebeğim su içmeyi çok seviyor 3 biberon su bitirir günlük neyden kaynaklı oluyor hiç anlamadım ıslak mendil vs de asla kullanmam evde hep yıkarım