BademsMam Ben bu konuda çok hassasım. İlk çocuğumda pedegog la görüşüp öyle hareket ettim. 3 yaşa kadar hemen yanımızda beşiğinde yattı. 4 yaşına gelince odamız müsaitti biraz ileriye taşıdık yatağını. Amaç uzaklaşmaya alıştırmak. 4,5 yaşına gelince beraber gittik. Odasını kendi seçti. Herşeyi kendi beğendi. Beraber odasını yaptık. O kadar benimsediki hemen alıştı. Çok sağlıklı bir ilerleme oldu. Şimdi kızımdada aynı şeyi uyguluycam. Pedegog en doğru en sağlıklı adımın böyle olduğunu söyledi.