Feyyyzza Kızlar ben az önce mısır patlatıcaktim yagı tencereye fln koydum ısındı hatta biraz. Yag tencerede öyle dursa sabaha kadar sabahta yemek yapsam olurmu o yagla? Isındığı ve sogudugu için kararsız kaldım bilemedim
elzem- Feyyyzza Bence bişey olmaz sonuçta kızartma yaptığımız yağı da sonra kullanıyoruz. Şahsen ben kavanoza koyuyorum 2 -3 kere daha kullanıyorum kızartmada ☺️
TheBaby Feyyyzza Olmaz. Kullanmadınız sonuçta. Ben patates kızartınca mesela dökmüyorum. Bir kaç kez daha kullanıyorum. Zaten kullanılırda.
buzlulimonata Birsey olmaz sivi yag da olsa tereyag da olsa. Ama tereyag ise soguduktan snra dolaba koyun ki bozulmasin sabaha kadar. Mutfaginiz soguksa yine bisey olmaz