Balkizimmmmm Kızlar kızım 45 günlük emiyo yada sagip veriyorum doymadigi zamanda mama veriyorum ama çok çabuk acikiyo eğer tekrar beslemessem agliyo ve uyumuyo bu normal mi sizce en fazla kırk dakika duruyo
hazalikom Balkizimmmmm tabi ki normal doymak için değil senle olmak istediği için sürekli memede olmak istiyorlar. Sütün gelmesede emsin bırak sıcaklığıbı duysun güven duygusu böyle kazanılıyor. Tek seni biliyor senden başka kimsesi yok.
TheBaby Balkizimmmmm Her emzirme arkasından mama verin isterseniz. Doymadığı zaten memeden sonra hemen içerse mamayı belli olur. Meme verip ara veriyorsanız doymadığı için sorun yaşıyorsunuzdur. Birde mamayı şu ölçü olsun diye sabitlemeyin. İçtiği kadar verin. Her beslemede yeteri kadar doyarsa belli bir saat düzeni oluşur.
1adana Balkizimmmmm bizde 45 günlüğüz meme çok almıyor mama veriyorum 2 saat aralıkla 60 ml veriyorum uyku düzeni oturdu doktor yapmamı söylemişti tavsiye ederim geceleri 2 defa kalkıyor mama içip uyuyor
Busrasener43 Balkizimmmmm Canım yenidoğanlarda doyma duygusu yok ne verirsen yer aslınca acıkmış olduğundan deyil senin kokuna ihtiyacı olduğundan böyle yapıyor
Balkizimmmmm hazalikom canım sürekli emmiyo zaten meme tutma sorunu var diğer postlarimda da görürsün bazen emiyo bazen sagiyorum mamada veriyorum ama çok çabuk acikiyo kilosuda iyi o yüzden sordum
Balkizimmmmm TheBaby Yok canım sabitlemiyorum doğana ksdar iciyo en fazla 60cc içer ama.cok çabuk acikiyo kilosuda iyi o yüzden sorayım dedim
hazalikom Balkizimmmmm evet o aylarda öyle oluyorlar her zaman acıktıkları için ağlamıyorlar seni istediği için ağlıyor
Balkizimmmmm 1adana İki saat hayatta bekleyemez canım çok çabuk acikiyo iki saa mama vermesem ağlar durur
1adana Balkizimmmmm bizimkide çok ağladı 2 gün çok zorlanacaksın dedi doktor öyle oldu ama sonra düzene biniyor 2 saat dolunca ağlıyor mama içip uyuyor geceleri 3 saat uyuduğu da oluyor
TheBaby Balkizimmmmm Mama tam doyurmuyor olabilir mi acaba. Bebelac gold tok tutan bir mama. İsterseniz deneyin.