Tgcasil Merhabalar bebeğim 1 aylık anne sütü artı mama alıyor. Maması aptamil. Mamayı içtikten sonra bugün ağız dolusu baya kustu durmadı hiç sadece d vitamını vermıstım endıselendım korktum 🥺 bu durum normal mi yasayan var mı napmam lazım cok korktum🥺🥺
1bebis1annis Tgcasil fazlalık gibi mi kustu yoksa fışkırtarak mı benimde kızım çok kusuyor ama peynir kesiği gibi olur ya öyle oluyor reflüden şüphelenmiştim ben hep
TheBaby Tgcasil Kusmayı takip edin. Sürekli kusmalar reflünün sağlam işaretidir. Ona göre mama değişikliği yapabilirsiniz. Aptamil Ar anında keser. Katı mamadır geri kaçmayı engeller. Bir numara büyük biberon başlığı kullanılır katı olduğu için akmaz çünkü. Birde bakın sakız çiğneme hareketi yapacakmı
Gizoooo Tgcasil canım ya çok geliyordur yediği yada reflüdür reflü kusmaları 1 yaşına kadar sürebiliyor
Tgcasil TheBaby merhaba aptamil kullanıyorum katı. Evet ağzında bır sey çiğnıyormus gıbı yapıyor bu durumda ne yapmam lazım acaba 🥺🥺🥺
TheBaby Tgcasil Çiğneme hareketi net reflüdür. Bizdr yaşadık. Doktor zaten bu şekilde anlattı. Katı mama derken Ar mi kullanıyorsunjz ? Aptamil Ar reflü için özel bir mama
TheBaby Tgcasil Conformil reflü maması değil. Ar mama 120₺ idi en son. Şimdi ne kadar bilmiyorum. Bütçenizi zorlarsa bana yazın ben size başka bişey tavsiye edicem. Ama mutlaka 1-2 kutu öncelikle onu kullanın Ar mamayı
TheBaby 61616161 Tabiki kusmalar geçti. 5.ayda ek gıdaya geçtik reflüde doktor erken başlattı. Ek gıda ile tamamen geçiyor merak etmeyin
61616161 TheBaby bende daha yeni başladım tam 6 aylık tadımlık yedigi için aynı yine kusmaları inşallah 7.8 ayda geçer
TheBaby 61616161 Karışımlara tam geçince geçer bebek reflüsüyse. İnşallah kalıcı değildir. Kalıcılık çok düşük bir ihtimal dedi doktor. Çoğu bebek reflüsü dedi
fadjobe87 Bebeğinizin Kakasına bakın kan ya da mukus var mı? Fışkırarak kusma besin alerjisi belirtisi