Her bebek farklı boyda ve kiloda dünyaya geliyor. Kimi 7 aylık doğuyor kimi 9+10. Her bebeğin gelişimi farklı. Benimki 4 kilo doğdu tabii ki 2,5 kilo doğanla aynı olmayacak gelişimi. Sinir oluyorum kıyas yapan, büyük küçük diye yorumda bulunan insanlara. Ne kadar meraklı milletiz ya.