Sizlerin de sürekli ev hastalık halinde oluyor mu? Kızım anasınıfına gidiyor kardeşi 7,5 aylık artık ateş ölçmekten antibiyotik kullanmaktan yoruldum gerçekten. Daha antibiyotik biteli kaç gün oldu baktım şimdi gene ateşi var bebeğimin. Şurup verdim düşmesini bekliyorum 40 dk oldu hala etki etmedi. Siz nasıl çözüm buldunuz?