ZKY Merhaba hanımlaaar bebek telsizi arıyorum aranızda kullanmayan elden çıkarmak isteyen var mı ya da marka ürün önerisinde bulunmak isteyen?
Noname21 ZKY weweel ald8m gecen hafta. 370 TL idi sanırım görüntülü değil. Cok memnunum ben. Tavsiye ederim
eylul5534 ZKY bende weewell kullanıyorum geçen sene 200 küsüre almıştım bu sene çok zamlarımla malesef ama memnunun ..
ZKY eylul5534 memnun musunuz 1 yıldır baya da olmuş, hangisi acaba kullandığınız Ürün çünkü birden fazla gördüm de, şarjı çok çabuk bitiyor diyorlar doğru mu bi de
Esrasenay1 ezviz aldım mükemmel birsey babamiz isyerind ebile izliyor kizimi uyurken 230 TL’di trendyolda
ZKY Esrasenay1 sesi iletirken ortamdaki diğer sesleri de çekiyo mı yoksa net olarak sadece bebeğin sesini mi duyuyorsunuz bir de renkli ikaz ediyor mu sesi