Naziferabia 2 aylık bebeğim var gündüz çok güzel emiyor ama akşam olunca emmek istemiyor memedeyken ağlıyor kaldırıyorum susuyor neden böyle olur fikri olan var mı. Herhangi Bi sıkıntımız da yok
Naziferabia bisenakillisinzaten takip ediyorum sürekli Bi kaç haftadır hep böyle memedeyken ağlıyor önceden böyle Bişeyi yoktu tam tersine memede keyif yapardı onu bile yapmıyor kalkınca susuyor ama akşam boyu hiç acıkmaz mı
bisenakillisinzaten Naziferabia akşam mesela kaç saat boyunca emmiyor. Benim kızımda mesela gece az emdiği için gündüz çok emiyor
Naziferabia bisenakillisinzaten mesela dün akşam en son 8 buçuk da emdi Bi daha hiç emmedi artık bende sabah 6da kaldırdım emzirdim
Naziferabia bisenakillisinzaten perşembe günü sağlık ocağına gideceğiz ozamana kadar kontrol edicem kilosunu bakalım ama neden böyle yapar ki o zaman saat içinde hiç mi acıkmaz Bi bebek
bisenakillisinzaten Naziferabia evet saat aralığı baya fazlaymış. Çişli bezi de 4 5 se sıkıntı etmeyin. Birde sağlık ocağındaki doktorunuza sorun isterseniz