Yesim-1 bu doktorlar emzirmek hakkında bilgi sahibi değiller. Eğitim görmüyorlar. Böyle koca karı gibi atıp tutuyorlar ve mamaya itiyorlar hep sizi. Çünkü mama şirketlerinin verdiği tatil hoşlarına gidiyor. 1 sene ağzına memeyi almayıp sadece sağımla beslenen sonra memeye dönen bebekler var. Bir bebek için en iyi besin anne sütüdür. Yokluğunda formül mama düşünülür. Lütfen emzirin ve etrafınızda kim sütünüz kesilir derse duymayın. Banada aman aşısına girme aman kan alırken görme sütün kesilir. Nasış psikolojim bozuluyordu. Kötü şeyler yaşadım kesilmedi. 2 tane çocuk emzirdim 9,5 aylıklar. Hala ana öğün anne sütü. Süt kolay kolay kesilmez. Stres üzüntü hastalıkta 1,2 gün baskılanır azalır