Ay23 benim bebeğimde 1.5 aylıkken kabız olmuştu ve sadece anne sütü ile besleniyordu fitil verdi doktorumuz ama tercih etmiyoruz dedi zeytin yağı verebilirsin bir çay kaşığı demişti ama anne sütü emdiği için 10 güne kadar normal demişti ve şuan düzeldi 2-3 günde bir yapıyor