Ay ben bundan post açmaktan bıktım benim bebe uyumamaktan bıkmadı. Çok huysuz bir çocuk, aşşıırıı derecede. Gözleri kıpkırmızı oluyor ağzı esnemekten yırtılıyor ama asla uyumuyor. Gündüz uykuları bi gün güzel bi gün kötü ama gece uykuları her zaman kötü. 3 aydır bu haldeyiz. Sabrım kalmadı artık. Her gece aynı şey 5ten sonra uyutmadım 9da yatırdım yok bana mısın demedi 2de uyudu. Akşam 7den sonra uyutmuyor 9da yatırıyorum yine aynı yine aynı. Vallahi fıttırıcam artık uykusuzluktsn gücüm kalmadı çocuğu bile kaldırırken kollarım titriyor yorgunluktan, uykusuzluktan. 6 aylık şu an 3 aylıkken başladı hâlâ daha ful gaz devam. 3 aydır yaşıyor muyum anlamıyorum. Gece uykusuna geçirmek için 4 saat uğraşıyorum, sonuç? Yarım saatte 15 dakikada bir kalkıyor