smsek123 6 ay 10 günlük ikizlerim alerji maması kulaniyor ikiside teki yiyor ama diğeri yemiyor Pekmez denedim yemedi şeker katıyorum bende bı zararı olmaz tadlandirmalik oldukdan sonra doktor bana vanilyayi erit mamaya kat dedi içmedi pekmez dedi onu da yaptım dedim şeker katıyorum mecbur doktor tatlandırmak için koyabilirsin dedi