Kızlar Kızım 4.5 aylık, çok zor bi bebek hiç memnun olmuyor sürekli ağlıyor 4. Ayına kadar kolikti şimdi yok artık çok şükür gaz şimdi de meme reddi daha önce de yapıyordu çok yoruldum ya ağlamak istiyorum uyku düzenimiz yok gece çok sık kalkar e yatar erken kalkar ay çok kötüyüm ya benim gibi olan var mıı😔😔