Moonlightttt IpekN tabikii 40i çıkana kadar mutlaka öyle yap canım şekeri düşer iyice uyur annesi. Özelde doktor 40i çıkınca 3 4 saat uyuyabilir gece demişti, devlet hastanesinde uzman doktor kızdı küçücük daha 2ayi tamamlasin bı dedi(ben uyandırıyordum zaten )
1omer_annesi IpekN diğer göğsünü de sağ ver mastit olursun benimki de solu tutmadı göğsüm şişti ateşim cıktı biz enjektör le çektik göğüs ucumu zor oldu ama tuttu zaten bebek emdikçe ucunu çıkarır