Oglum 17 aylik olucak basindan beri memede uyuyo geceleri uyaniyor surekli illa meme agzina giricek oyle uyucak.bi kere dokuz aylikken uyju egitimi vermeye calistim kendi uyuyodu zor da olsa alismisti ama geceleri illa meme istiyodu cok agliyodu ve birakmak zorunda kaldim.artik cok yorucu olmaya basladi napmam lazim su gece emmelerini nasil bitiricem.lutfen onerilerinizi bekliyorum.kendi memesiz uyusun istiyorum nasil alistiricam.nasil bi yol izlemeliyim