Kızlar bugünlerde Cok post actim farkındayım malum taze anneyim ve tecrubesizim😊 şimdi sorum şu bebeğim 17 günlük ve genel olarak surekli uyuyor sariligi vardi surekli emzirdim elimden geldigi kadar şuan gözlerdeki sarilikda gecmis givi 2 saati gecmiycek sekilde devamli emziriyorum karni doyuyor kakasi cisi yerinde ama hep uyuyor genel olarak bazen 1 2 defa uyaniyor 1 saat kadar uyanik kaliyor sonrasinda tekrar uyuyor bu durum normalmi acaba güzel anneler