2ay 4 gunlukken olduk , ilk gun biraz zor gecti agladikca pipide kanama oldu (normalmis ) mumkun oldugunca aglatmadim 🤭
Biraz cisini yapinca agliyor sonra insan uzuluyor keske yaptirmasaydim cocugum abliyor filan agri kesici verdim 6 satte bir calpol bi cay kasigi, hooop ertesi gun oluyor ohh be iyiki olmus dedim 😂
3 gunde sisiligi indi
Toplam 5 gunde akinti gibi bisey akti o gecti
1 haftada tamamen iylesti .
Masallah ccokda guzel gecti . İlk gun biraz zorlayacak endiselenme .
Simdiden hayirli uğurlu olsun Allah askerliğini damatligini gostersin 🥰🤲🏻