Arasebru Bebeğim 7 ay 20 günlük bir aydır gün içinde ara ara yürütece koyuyorum,ama endişeleniyorum bi sakıncası olur mu diye
Yoyoyo191218 Arasebru Olabilir de olmayabilir de🤷♀️ Doktorların önermedigini biliyoruz ama kullanıp da bişey olmayan insanlar da var yaşayıp göreceksiniz
Deletedmom115 Arasebru Bense oğluma kullandım bu kadar sorun etmeyin lütfen günde yeteri kadar koyarsanız bir şey olmaz
Suledogan05 Bende kullandim canim bi sıkinti olmadi gec yurur felan dediler 10 aylik suan yurüyo bı sıkintı yaşamadık yani biz cok fazla koyma sadece