Diyeti 3 gun yapsanız daha ıyı ne dedılerse onu yapın bence, bu arada annem aradtırma hastanesınde olmustu uyutmak degıl de kısa surelı yarı baygın gıbı olmusstu hemen kendıne gelmıstı dedıklerını yaparsanız sıkıntısız atlatırsınız annem endoskopıden daha cok korkuyor kolonoskopı daha kolay gelıyor dıyor. Ve püf nokta bence bu hayat kurtarıyor🤣 verdıklerı sıvı var bıdon gıbı bır sey yanlıs olmasın once oyleydı onun ozel aromalı satılanları var onu kendı paranızla alabılırısnız pahalı gelırse devletın verdıgını mutlaka dolapta tutun. Oda sıcaklıgında kullanırsanız asırı bulantı ve tıksınme yapar. Mercımek gıbı seylerı yemek yasaktı cunku bagırsaklara yapısıyor gıtmeyebılıyor dıyorlardı. Bır de lavman yapıyorsunuz geceden sonra sabah gıderken bır daha. Lavman yapınca tutabıldıgınız kadsr tutun oyle wc ye cıkın. Dedıgım sıvıyı verdılerse mutlaka tarıf ettıgım gıbı kullanın yoksa mıdenızı kötü yapar bu arada cok gecmıs olsun 🤗🙏🏻🌺