s_enil_ay Merhabalar. Spinal anestezi ile sezaryen dogum yaptim. Dogumdan sonra 1 ay kanamam oldu. 1 ay sonra bitti. Su an bebegim 43 gunluk. Bir daha regl ne zaman gorulur? Duzen ne zamab olusur? Deneyimleyen yasayan fikri olan????
cikileyta_yemeliyim s_enil_ay kırkımdan sonra olmuştum. Beş aydır da düzenli bir şekilde regl oluyorum
newmomdady s_enil_ay 40 kımdan 3ay sonra oldu yani gecen ay olmustum bugün yine olmam lazım olmadim hala bakalim hayırlısı