Merhaba kızlar yedi haftalık gebeyim gebeliğimi öğrendikten sonra hiçbir şekilde ne tavuk ne et ne balık yemiyorum o yemeklere bakınca böyle tiksiniyorum çok kötü bir şekilde yani size soracağım soru şu gidip doktoruma bu olayı anlatsam en azından bunları yiyemiyorum diye bir ilaç verebilir mi hani bunların yerine geçemez ama en azından bu yiyemediklerim yerine bişey vermez mi?