Merhaba 6,5 aylık bebeğim var birkaç gündür çok stresliydim sütüm azalmıştı bebeğim de pek emmedi şimdi sanki birkaç damla var gibi bebeğim de ondan emmiyor doğal olarak o emmedikçe hiç gelmez diye korkmaya başladım var mı bir fikri olan normale döner mi süt?😢