TuanaMiray Ladyofdark o kişilerden biride biziz hamak çok iyi bişey biz kalmaya nereye gidersek goturuyoruz rahatça uyuyo😀
TuanaMiray Ladyofdark marka olarak bilmiyorum ama çok pahalı bişey değil 220 TL ye aldık çokta memnunum her yere taşınabiliyor özellikle odadan odaya çok rahat ağır bişey değil 😊
Ebruguslu Ladyofdark bebekler herseyden zsmanla bikiyor. Bende sallanan besikte yatiriyodum bir ara. Simdi.sevmiyo :/