Kubrarda13 kesinlikle bebeğinizi iyi gözlemleyin, ana besin kaynağının anne sütü-mama olduğunu unutmadan ilerlerseniz rutine binecektir. Bebeğinizin tepkilerni gözlemleyin, yemek istemezse bırakacaktır, yemek isterse hareketleriyle takip edecektir. O dönemde bir öğün anlayışı oturtmak zor, tarif kitapları vs var ama bana göre en güzel menüler annece yapılmış menüler😬 evde ne varsa yavrum vitamin yesin tadında yapılan besinler😄