Iyi akşamlar herkese
3 ay sonra 3 yaşını dolduracak bir oğlum var.
Ben yerine sen, sen yerine ben diyor. Sana yerine bana, bana yerine ise sana diyor.
Bu durum ne zaman düzelir veya ne yapmam gerekir düzelmesi için.
Diyorum aslında ama o an düzeltiyor sonra tekrar yukarıda yazdığım gibi söylüyor.