Kızlar bebeğim diş çıkarıyor ve diş eti kıpkırmızı şişmiş. Burnu akıyor nefes alamıyor ve çok keyifsiz halsiz. Sabah calpol verdim ama calpol sürekli vermek istemiyorum. Acile götürecektim ama doktorlar sürekli 4 5 tane ilaçla yolluyor eve. Kayınvalidem başımda hiç susmadan konuşuyor açıkçası şuan beynim yandı çok yorgun ve halsizim. Siz bu durumlarda napıyorsunuz yada doktorunuzun tavsiyeleri varmıydı? Sonuç olarak onun için en iyisini yapmak istiyorum ama anladınız işte siz beni 🤦🏼♀️