Arkadaşlar kızım 10 gun once grip oldu. 4 5 gun burnu aktı 2 gun oksurdu bitti. Bu surece ıburamın zero kullandık. Kızımın suan genel durumu iyi fakat emerken,biberonla sut nıcerken hatta suluktan su ıcerken bile bıse onu rahatsız ediyor, galiba tıkanıyor bir ses geliyor balgam gıbı. Burundan mı dedim ama burnu akmıyor temizliyorum aspiratörle cekıyorum hıc bıse gelmiyor. Bu nedir acaba? Nasıl gecer?