gulsnmstf neyi kafamıza takarsak onda takılıp kalıyoruz ne yazık ki. Her bebek bişileri erken ve geç yapıyor bunu anladım son zamanlarda. Benim bebeğim 7 aylık olmadan mama bababab falan diyordu. Hatta eşim ve babam bi sabah ben uyurken oğlumu oyalıyodu bebeğim mama mama diyormuş diye beni kaldırmışlardı acıkmış diye 😁 birkaç gündür net bi şekilde gel ve al diyor mesela. Ama iş ayakta durmaya gelince hiiiiiç oralı değil örneğin 🤷🏻♀️ ben de bunu kafama takıyorum. Emekliyor ama ayağa kaldırayım yürüteyim diyorum yokkkkk 😏