İyi akşamlar 25 aylık ikizlerim var son 1-1.5 aydır 2 li cümleler başladı çok değil ama 4-5 li cümleleri var kafama takılan mesela mama ve bitti kelimelerini normalde çok rahat söylerken 2 li cümlede mam bitti diyorlar babamın adı gani gani yi aylardır söylerken gani dede yi ga dede olarak söylüyorlar ama hep böyle değil yani mesela baba ile oyun istediklerinde baba kaç diyorlar(kovalamaca oynamak için)onda kısaltma olmuyor arada bu şekilde kısaltma normal mi yavaş yavaş düzelir mi