Merhaba kızlar kızım dün sabah 9. Ay aşısını oldu gece kustu ve mide bulantısından uyuyamadı hafif ateşi de var ve huzursuz şimdi yine midesi bulanıyor galiba yutkunuyor ağlıyor başına gelen var mı aşının etkisi mi midesini falan mı üşüttü anlamadım 😓