Kızlar bir şey sorucam bugün bizim kırkımız çıktı şimdiye kadar 1,5 saatte bir emziriyordum bebeğimi hep. Uyandırıyordum zorla falan şimdi bugünden sonra kendisi mi uyanıcak acıktığında yoksa devam mı edicem ben uyandırmaya? Sarılığımız falan yoktu. Uyandırınca uykusuda bölünüyor uyumuyor.