tgba-22 yumusamasiyla alakali degil ,tas gibi olurdu olmuyo diyosun😂 terbiye olmus iste, ilk zamanlar süt kontrolsüz ve bebegin ihtiyacindan fazla üretilir. zamanla vucut algilar bu kadar sut yeterli daha fazlasını üretmeye gerek.yok diye. ve memeler terbiye olur ha bide memeler süte alistigi icin artik yumusar 😂