narei21 benim bebeğim de hiç emmedi sağarak 2 ay anca geldi sütüm ama hep mama destekliydik zaten. Hep sma kullandık suan 14 aylık hala devam sütü olarak geceleri sma kullanıyoruz hiç bir sıkıntı yaşamadık bir ara 3 aylıkken bebelac gold aldık ve aşırı gaz yaptığı için hemen tekrar sma ya döndük. Ama maalesef her bebekte aynı olmuyor kuzum 😌