Kızlar yarın test vereceğim koku tad yok. İlk oglum rahatsızlandı doktora gösterdik acillik olduk kaç kere antibiyotik verdi geçmezse gel dedi cok kötü öksürüyor balgamlı ve burnu akıyor. Sonra bana geçti öksürürken cigerlerimin yandıgını hissediyorum. Acile gittim öncesinde antibiyotik yazdı geçti. İki gün önce ateşim 39du suan ates yok. Koku tad bugun gidince emin oldum. Simdide dünden beri eşim hasta. Annem gelip bakmıstı benle ogluma cok kötüydük. Burnumun biri tıkalı biri açık. Atlatanlarda belirtiler neydi? İlk zaman üstümdeki kıyafet etlerime batıyordu etlerimi acıtıyordu böyle. Ayaktayım öyle sıkıntım yok halsizlik vs yok suan. Suan icin sadce öksürük ve burun tıkanıklığı var