Kızlar geçen post açmıştım nasıl geçer diye ama antibiyotik kullanıyoruz,limon bal karıştır dediler,ıhlamur dediler hiç bir ilerleme yok aksine çok fazla tıkanıyor ayaktayken değil uyku saatlerinde gece mesela hiç uyuyamıyor balgamdan ağlıyor o yüzden en son sabaha karşı bayılıyoruz yorulup uyuyor,öğle uykusunu yapamıyor çok rahatsız ediyor onu 5 gün oldu doktora gideli şimdi birdaha gitsek bir işlem yapılır mı bunun için yoksa antibiyotik kullanıyor zaten diye geri mi geliriz,1 saat uzağız o yüzden sorayım bir dedim