Çok yeni geçecek canım geçmiş olsun bebiş hayırlı olsun. ama kişiye göre değişir İyileşme süresi . Kimi 3.gun ayakta.bwnim dikişler+belim ağrıdı ama nasi bı bel ağrısı anlatamam 1ay oturarak yastıkla uyudum . 1bucuk ay sürdü dikişler in ağrısı da . Ama arkadaşım görümcem fln var 3 4 günde geçti onların oturup kalkiyorlardi