Balyanak_annesi Arkadaslar tam 24 saat olsu aşı olali ama aksamdan beri bebeğim cok kustu asidan mi acaba cok huzursuz ve huysuz sürekli ağlıyor benim.tum kemiklerim agriyor geceyi nasıl atlanticaz diye düşünüyorum
anayimbenn Balyanak_annesi ben bir problem yaşamadım kendimde sadece kol ağrısı çektim çok şükür c vitamini tüketin bol bol
Sdcnk Balyanak_annesi geçmiş olsun canm benim bebeğimde huzursuz ve huysuzdu ama başka bir etki olmadı bebeğimde bende de kol ağrısı oldu sadece . Daha önce kusma yok muydu
Moonlightttt Balyanak_annesi denk gelmiştir canım bebeğime de etrafımda vurulanlara da böyle bir aey olmadı hiç. Ama ben kendim ilk gün halsizlik uyku, ertesi gün çok fazla kas ağrısı çektim geçti. Bebeğe bakamayacak kadar olmadı ama anne olmasaydım kalkmadan yatardm da
Balyanak_annesi anayimbenn ilk dozda benimde sadece kol agsisi olmustu 2. Baya etkiledi sanki.kalca kemiğimi.tornavidayla oyuyorlar beynim.kazan
Berilsmom46 Balyanak_annesi benim de bebeğim aşıdan baya etkilendi sabaha kadar uyumadı ne ağlıyor ne bişey yapıyor öylece etrafı izledi yavrucak
YeniAnneIstanbul Sdcnk etkilemiyor hatta 5 yas uzeri cocuklar icin bile asi uygundur. Bilim magazinlerde bulunan arastirmalarda butun bilger mevcut. Bizi etkiliyebiliyor bazen ama sonuc olarak korona kadar etkilemez.
Sdcnk Balyanak_annesi aynı şekilde bende Olmayı düşünmüyordum en azından 6 ay falan olana kadar ama doktorlar illa olmamı söyledi. Geçici bir durumdur bir süre takip edin
Muhasebeciana Balyanak_annesi hic bir problem yasamadik kizimda bende hatta hemen emzirdim asidan sonra ama bir sorun olmadi 2.ci asiyi olali yaklasik 2 ay olmak uzere hatta. Bebeginiz ne kadarlik fazla beslenmekten kaynakli kusmuş olabilir 2.ci asiyi olduysaniz genelde 2.ci asi bunyeden bunyeye farklilik gostererek agir gecirenler olabiliyormus ama bizde cok sukur hic bir yan etki etmedi ne ailemde ne kocamda nede bende
Monaroza2 Balyanak_annesi bende pazartesi günü aşı olmuştum hala tüm eklem yerlerim ağrıyor sütüm de vs. bir şey yok ama oğlum da çok kusuyor. Kimisinin bünyesini böyle etkileyebiliyormus canım hemşireye sormuştum en geç 4 güne geçer dedi
Monaroza2 Balyanak_annesi bende bir tek onu kullanıyorum inşallah sağlıkla atlatırız Allah şifa versin
YeniAnneIstanbul Balyanak_annesi Normaldi zaten etkilenmiyorlar. Bir kac hafta sonrada sizden bebege antikor geciyor emzirirken.