Bebeğim 1 aylık, emme uyku döngüsünde henüz ama uyanık olduğu 1 saatlik aralarda sadece ağlıyor. Kucağımda ağlıyor, yattığında ağlıyor, masaj yaptırmıyor vs… zeka kartları almıştım doğmadan bir heves acaba böyle devam mı edecek? Ne zaman sevgimi verebileceğim diye endişe ediyorum. Konuşamıyorum okşayamıyorum sevemiyorum sadece ağlamasını durdurmaya çalışıyorum acaba çok küçük olduğu için bütün bebeklerde bu zamanlarda aynı mı yoksa bebeğim mi mutlu değil anlayamadım…