Bende iki çocuk annesi ve şuan 6 aylık bebe eğim var tecrübelerime dayanarak söylüyorum. Sütü bebek tam boşaltamıyor o yüzden doymuyor sütünü sağ sağ ver bende mama veriyordum doymuyor deyip ilk 3 ay sit üretimi çok fazla oluyor sürekli sağ buzluğa da at 4 ay da desteklemek için çok lazım olucak çünkü göğüsler fıss iniyor, emzik verme 5 aya kadar emdi emzik beraber gittik mamada arada, ve meme reddi biberon dan dolayı değil tamamen emzik uğruna çünkü mama yı bile istemiyor emzik olsun,, bol sütler kardeşim, emzir ilk çocuğumu 2 yaşınakadar emdi bu bıraktı çok üzüldüm hala çabalıyorum ama yoj